این روزها

این روزها

این روزها

و دیگر هیچ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

تغییر!

هنوز هم برام قابل هضم نیس ولی از  96.11.1 تا الان چیزی حدود یه سال و نیم باید میگذشت تا بفهمم چقد تغییر کردم و مطمئنم اگه تایم کمتری میگذشت محال بود بتونم قبول کنم این واقعیتو.


نمیخام و نمیتونم راجع به خوب یا بد این تغییرات یکی دوساله حرف بزنم ولی کاملا مشهوده برام که از اون محمدحسین دوسال قبل فقط یه سایه خیلی کمرنگی مونده. واقعا آدم چطور میتونه سخت معتقد باشه به پایبندی به اصول ثابتش و تو یه سال نصفشونو زیرپا بزاره؟

چطور؟؟

  • Mer lin

نظرات  (۱)


تو تنها نیستی محمدحسین. منم به‌قدری وحشیانه تغییر کرده و در بعضی زمینه‌ها کلاً زیرورو شده‌م که اگه خودم نبودم می‌گفتم این یه آدم دیگه‌ست، نمی‌شناسمش. ولی به خودم برمی‌خوره اگه بگم دیگه خودمو نمی‌شناسم! تا جایی پیش رفته‌م که نمدونم فردا چطوری می‌شم! 

منم نمدونم چطور یه عده همواره طی سالیان سال به یه سری مسائل پایبند می‌مونن.
پاسخ:
والا تغییر اصن چیز بدی نیس ولی اینکه فک کنی تغییر نمیکنی و بعد اینجور تغییر کنی یه حسی بهت دست میده که انگار همه چی خارج از کنترلته
انگار همه چی دست یکی دیگس اصن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی