این روزها

این روزها

این روزها

و دیگر هیچ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

میگذره!!

خیلی عجیبه...

یه خیالایی تو سر داری که وقتی کنار هم می چینیشون می بینی محاله. ولی یه خورده که می گذره رفیقمون، البته اگه بشه گفت رفیق، یه جوری صحنه رو آماده می کنه که دقیقا همه اون چیزایی که میخاستی رو باهم تو یه بسته بندی شیک!! تحویلت بده. ولی خب مشکل اینه با خودم رو راست نیستم. خیلی زود خسته میشم و خیلی زودتر از اون یادم میره. یادم میره برا چی دارم زندگی می کنم و کجا قراره برسم و بدتر از اون، حتی اسم رفیقمونم یادم میره . وقتی هدف مشخصه، توانتم معلومه، جایی برای ایستادن نیست. مگه اینکه تکلیفم با خودم معلوم نباشه. ندونم دارم چیکار می کنم و هی پشت هم روزها بگذرن و فقط "بگذرن"



بگذریم...


چند وقتیه که تغییر رویه دادم. حافظ می خونم و هی پشت هم تکرار می کنم. بعضی اوقاتم یهو یه بیتو داد میزنم جوری که یهو همه ساکت میشن. حال و هوای بهاریه دیگه چه میشه کرد؟!


چشمت که فسون و رنگ می بازد از او

افسوس که تیر جنگ می بارد از او

بس زود ملول گشتی از همنفسان

آه از دل تو که سنگ می بارد از او


  • Mer lin

نظرات  (۱)


گاهی ترس و نگرانی و استرس خیلی آدمو تحلیل میبره. به حدی که به تنهایی آدمو به چالش میکشن. نه لزوماً خستگی یا بلاتکلیفی.. 

حافظم که میخونی، میبینی چقد خوشبینه؟ هی میگه چیزای خوب میاد؟ هی میگه دلشاد باش و اینا؟ وگرنه آدم اینقد ترس و دلهره و بدبینی میوفته به جونش که خود به خود میکشه کنار.. 
پاسخ:
نه اتفاقا من معروفم که بیش از حد خوشبینم! و استرس هم که ابدا!! ولی مشکلم با خودمه. شدیدا معتقدم که هر کسی برای هدفی خلق شده و تا بهش نرسه نمی میره. با این حال انگار وقتی به خودم میرسه یادم میره. یادم میره که چه اهداف شومی(!!) دارم D: و بخاطر همین عصبانی میشم و ناامید. گاهی میگم شاید زمان این مشکلا رو حل کنه ولی هرچی می گذره احساس می کنم پسرفت می کنم.

حافظم فقط واسه همینش می خونم. کمکم می کنه همچنان امیدوار بمونم:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی